Flying Twitter Bird Widget By Blogger Modifiye

1 Temmuz 2014 Salı

Neler izledim neler ? :)

Heyooo Herkese Merhaba :)

Uzun zamandır yine yazmamanın vermiş olduğu birikmişlikle oturup zaman ayırmak istedim..

Öncelikle Ramazan ayımız mübarek olsun.. Umarım edilen dualar ve oruçlarımız kabul olur. Müslüman aleminin üzerinde gezen karabulutlar.. eziyetler biter bu mübarek günlerde tek ihtiyacımız olan şey bol bol dua etmek...

Uzun süredir yazmıyodum ve açıkcası pek twitterda da aktif değildim.. Malum büyükdükçe sorunlarınız da aşılmaz duvarlar haline geliyor.. Kaçacak delik aramaya bile fırsat bulamadım.. Hepiniz biliyorsunuz kaçıp sığındığım bir liman gibi benim için bu dünya .. dinlenip nefes aldığım..

Tabiri caizse ''Comeback'' yapınca aç insanlar gibi saldırdım tabi dizilere programlara.. biraz bahsetmek isterim .. Geri dönüşümün bana kattığı ilk isim Aaron Yan oldu .. Guo Xue Fu (Puff Kuo)'yu araştırayım derken baktım bizim cici kızın dizileri de varmış ''Just You'' konusunu okudum tipik kore dizilerinden :) Romantik komedi dedikleri.. Hoşuma gidince başladım izlemeye bir de ne göreyim tabi ki adonisler adonisi Aaron Yan başrolde .. Bir çok zaman ismini duyup araştırma gereği duymadığım biriydi Aaron ama gel gör ki dizi bitimi herkesi Aaron'la zehirlemeye başladım.. 



Konusu ; İş yerinde aşk yaşanması durumlarına karşı olan bir patronla patronu kendine aşık edip bu kuralı bozmakta arkadaşları tarafından görevlendirilmiş Liang Liang'ın savaşı anlatılıyor. Tabi ki oturup diziyi anlatmıycam.. :) Bence keyifli vakit geçirmek için güzel bir alternatif ''Just You'' izleyin derim...

Tabi Just You bitti benim aklın kaldı Aaron'da tesadüfen güncel bir dizisi varmış .. Takip ettiğim sitelerde pek tayvan dizilerine yer verilmediği için farketmemişim ama '' Fall in love with me''nin de severek izlediğimiz kore dizilerinden pek bi farkı yok.. Gerçi güncel diziler genel olarak eskiden severek izlediğimiz dizilerinin konusuna çok yakın sadece oyuncular farklı.. Dediğim gibi şuan da dizi devam ediyor.. en son 13.bölüm çevirisi geldi sabırla bekliyorum :)


Burda da ajans hikayesi var.. Tek bir adam 2 farklı insan ..
Tayvan dizilerinde farkettiğim bir nokta var bizim Kore dizilerindeki gibi yakınlaşma konusunda biraz daha cürretkarlar şimdi anlatacağım diziyle fikrimi sabitlemiş olacağım..
Neyse bende bir Aaron'dur giderken tabi ki biri bitti diğerine başladım .. Alice in Wonder City ... Başroldeki kız hünharca çirkin.. Üzgünüm bana kimse yok iç güzellik felan demesin .. Allah'ın yarattığına sözüm yok haşa.. Ancak neden oyuncu oluyosun be hatun ? Hadi oldun neden başrolsün ? Neden Aaron ? Aaron daha güzel kaldı hanım ablamızın yanında :)))



Özellikle Aaronun o mini mini tatlı burnuna ablanın kemerli burunu adeta ahenkle dans etti dizi boyunca.. Zaten dizi bitiminde yorumları okurken.. Aslında yayınlandığında reyting almadığını hatta party yapıldığında reyting düşüklüğü sebebiyle Aaron ağlamış dedikoduları da gözümden kaçmadı.. Çünkü herkesin ortak fikri bayan baş rolün çok sönük kaldığı ve başrole yakışmadığıydı.. Dizi müzik üzerine kurulmuş kurgusu güzel bir dizi.. Gerçek keman ve piano kullanıldığı için işitsel bir sanat eseri adeta .. Ama üzgünüm başrolün çirkinliği hepsini ezmiş geçmiş.. Gelelim bir diğer rahatsızlığıma.. Kore dizilerini genelde cinsellik içermediği için herkesin yanında izleyebileceğimiz kadar cinsellik içerdiği içinde tercih ediyoruz biliyorsunuz.. ama bu dizide üzgünüm cinselliğin gözü çıkmıştı.. Lee Joon'un Rough Play'inde de bölümü geçene kadar nasıl stres olduysak heh işte aynısı dizide mevcut :) Benden size ufak bir uyarı olsun bu da ...

Eveeett gelelim son gözdeme...

Twitter'da da paylaştığım üzere son dizim '' Gap Dong '' bunalır mıyım diye düşünüp tedirgin başladığım ve ancak konusu ve kurgusu itibariyle merakla diğer bölüme adeta koştuğum bir dizi oldu... Siz onu bunu bırakın da bizim Lee Joon dizi de döktürüyo ... zaten diziyi izleyen herkes yabancı fanlar dahil Joon'dan tekrar başrol oynadığı dizi bekliyorlar.. belli ki tadı damaklarda bırakacak bir oyunculuk sergiledi Joon...



Konusuna gelecek olursak .. 
20 yıl önce Moo-Yeom’un (Yoon Sang-Hyun) babası "Gap Dong" seri katil vak'asının şüpheli ismiydi. Dedektiflerin baskıcı soruşturması sonucu, Moo-Yeom’un babası intihar etti.
Artık Moo-Yeom bir dedektif olmuş, Gap Dong katilini yakalamak için çalışıyordur. Seri katil davası zaman aşımından ötürü geçerliliğini kaybetmiştir ve Moo-Yeom da Gap Dong'un öldüğü inancını kabullenmiştir. Gap Dong hakkında ipuçları belirmeye başlayınca Moo-Yeom onu yakalamak için elinden geleni yapmaya karar vermiştir. (Konu içeriği Yeppudaa'dan alınmıştır.. )
Bende şuan 6. bölümdeyim.. Yeni başlayan varsa haber etsin mutlaka yorumlaşmak isterim...
Sonuç olarak herkesin kafasında bir süre '' Gap Dong kim arkadaşım ??? '' sorusu... Sonra yerini lanet olsun tamam be Gap Dong ben olayım da rahatlayalım cümleten şizofrenisine bırakıyor..

Farkettiniz mi bilmem ama koca bir yazı da hiç Jung İl Woo'dan bahsetmedim.. Çünkü araya sıkıştırmaya gelmez.. Diğer yazıyı yazar ilwoo'ma postalarım tabi ki o yine takmaz o ayrı...

  

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder