Flying Twitter Bird Widget By Blogger Modifiye

1 Temmuz 2014 Salı

Ben yokken jung il woo neler yapmış ?


Jung İl Woo...

Üzerine sayısız makale.. sayısız şiir yazabileceğim adam..
Ben buralarda yokken bakalım bizim kızların tabiriyle ''ahjussiii'' neler yapmış ? :)

İlk olarak Golden Rainbow'u layığıyla bitirdi paşam.. Sen mutlu,ben mutlu, herkes mutlu finali yaptılar. Dizide ilwoo olmasaydı asla izlemezdim o ayrı.. daha önce anlatmıştım.. Çocukluk hikayelerinin anlatıldığı bölümleri daha severek izlemiştim.. Ne yazık ki ''Golden Rainbow''u İlwoo'nun mükemmel oyunculuğu bile kurtaramadı beni gözümde. Mutlu son fotoğrafımız da şöyle duruversin efendim..





Dizi biter bitmez biliyorsunuz bir röportajla yüreğimi hoplattı adam .. Şu Türkiye tatili durumlarından bahsediyorum tabi ki.. Ancak hemen sonrasında yıldızı bu sene iyice parlayan ilwoo'ya yeni dizi teklifi geldi .. Eee bizim ki de kaçırmadı kabul etti.. The Night Watchman'de başrol oynayacak paşam.. Karakterler açıklandı oynayacak yüzler belirlendi.. Lee Rin karakterini Jung Il Woo, Mu Seok karakterini Yunho, Do Hwa ve Soo Ryun karakterlerini ise Go Sung Hee ve Seo Yae Ji canlandıracak. Neyse ki bu sefer başrol bayanı beğendim ben çünkü ben beğenmeseydim olmuyordu o iş :))) beğendim de işte biz fanların korkulu rüyası aşk meşk durumlar.. ki artık bende büyümek istiyorum ilwooyla birlikte... Mutlu olmasını felan istiyorum .. istiyorum ama bir yanımda alev alev yanmıyo değil tabi :)
Buyrun The Night Watchman kadrosu..




Dizi okumalarına tüm karizmamızla başladık bile ..



Dizi okumaları yanı sıra birde fanmeetinglerimiz vardı ertelenenler dahil ... Endonezya Holika Holika ve İlwoo Together Japonya Fanmeeting'i gerçekleştirildi... tabi ki bana yine hüsran.. yine bana hasret var.. yine bana dizileri, fotoları takip etmek düştü...

Endonezya Holika Holika



İl Woo Together Japonya Fanmeeting



Gerçekten çok mutlu gözüküyor.
Bu fotoğrafı her gördüğümde aklıma şu sözü geliyor...

'Happiness' to me = To make somebody happy because of me. Gülümseyin Çekiyoruuuum ! :)

 
Gelelim Jung Il Woo, Son Ye Jin ve Baro'nun katıldığı Infinite Challenge programına ;

  Program yayınlanmasına rağmen hala izleme fırsatı bulamadım.. Bulsam da Son Ye Jin her fotoda adamın yanında olduğu için muhtemelen fesatlıktan bana bişeyler olur :)

 Programın Fragmanı...

Neyse bizim ki Güney Kore milli takımını destekleyecek diye mini mini minnacık bir şeytancık oluvermiş.. Üzgünüm olamayacak kadar güzel bir kalbin var o yüzden temsili.. :)

Bu da benli belkis :)))


  Çoğu zaman ağır başlı olmayı tercih eden ilwoo söz konusu futbol olunca bi şaşırdı galiba :) şaka şaka .. hep destek tam destek modundayız sadece.. :)

Şimdilik ilwoo'dan aktaracaklarım bu kadar.. Masal ? :)


6 yorum :

  1. Selam. :)
    Türkiye'ye gelme olayı gerçekleşseydi keşke ya... :( Ama diziye başlamış artık yapıcak bi şey yok çalışsın daha fazla ünlensin de gelmek istiyosa er geç gelir bence.
    Sana katılıyorum beğenmediğin bi başrolle birlikte izlemek olmuyo ya. İkisininde yakışması önemli bi detay. :)
    Vayyy dizinin konusuna baktım da şimdi fantastikmiş. :))) Çok severim bu tarz dizileri ya bide sevdiğim oyuncu varsa tadından yenmez. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam canım :)
      Seni gördüğüme sevindim gerçekten.. Eskileri özledim.. Umarım bir gün gelir.. umarım bir gün gerçekten görebilirim :) dizinin kendisi de oyuncu kadrosu da güzel gözüküyor özlediğimiz tarzda olacak bence bakalım görücez :)

      Sil
  2. Bu adam senin değerini bilmiyor, bilemiyor çünkü İngilizce bilmiyor napsın :D
    Kısa yoldan Korece öğren masal, onun ingilizce öğreneceği yok :))
    Bu arada seni buralarda görmeyi özlemişim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sawako şu adama bişey de ! :) İG açtım fotolarını yüklüyorum etiketliyorum yok anam :) millet beğenmekten bi hal oluyo bizimkinde tık yok hay ben onun okuduğu üniversiteyi öpeyim ingilizce öğrenemediyse ki zaten biliyorum bilmediğini cahil herif :)

      Sil
  3. sınav yüzünden çok geri kaldım herseyden..bi ara trye gelicek diyolardı kesin diyolardı noldu o iş masal..
    ekti mi bizi yoksa :'(..
    eğer öyleyse yavaş yavaş söyle..yüreciğim kaldrımayabilir.. :D

    bu arada mimledim seniii..umarım yazmamışssındır.. :D
    http://findiklifistiklibisiler.blogspot.com/2014/07/mim-soru-cevap-20.html

    YanıtlaSil
  4. Maalesef.. :) Kuzum The Night Watchman dizisiyle ekranlara dönüyo adam ağustos'ta :) fantastik ve tarihi bir dizi olucak .. ben umudu kestim bakalım bölüm sayısından da haberim yok :) Beyefendi zaten tatilini Brezilya da yapıverirdi program arası :)

    YanıtlaSil