Flying Twitter Bird Widget By Blogger Modifiye

11 Temmuz 2014 Cuma

Mim # 5 Neden K-Pop dinliyoruz?

Blog'u açalı uzun zaman oldu ancak k-pop'la ilgili yazı yayınlama fırsatım bir türlü olmamıştı.. Alakalı ilk yayın mim' de olsa başlangıçlar her zaman iyidir .. :)

Teşekkürler SJ_hanife_ 

Neden K-POP Dinliyoruz ?




1-) En Beğendiğiniz kız / erkek K-Pop grupları ?


Erkek Gruplarıyla Başlayalım..

En beğendiğim erkek grubu hiç kuşkusuz bir nefeste cevap verebileceğim ''Beast'' koyu bir ''B2uty'' olduğumu bilmeyen yoktur heralde :) ... ( kesinlikle 2014 ComeBack'le sınırları zorladığımızı düşünüyorum ki ödüller de bunu doğrular nitelikte)



Sonrasında tabi ki ''Mblaq'' geliyor.. Beast'ten sonra en çok Mblaq'a vakit ayırırım...


Ve tabi ki benim için vazgeçilmez olan diğerleri ;  CNBLUE ve FT İsland 







Bayan Gruplara Gelecek Olursak.. 

Üzgünüm bu konuda fazla seçeneğim yok.. Açıkcası pamuk helva kıvamındaki müziklerden pek hoşlanmadığım için seçenekler de sınırlı sayı da kalıveriyor.. 2NE1 gerçekten kaliteli şeyler ortaya koyuyor..


2-) Beğendiğiniz K-Pop grubu üyelerinden en çok kimi seviyorsunuz ? Neden?

Kesinlikle Junhyung.. Bir çok kişinin eleştirdiğini ve üreten insanı herzaman çok sevmişimdir.. Belki de gizemli olanı merak çabamdan dolayı olabilir... Juni'miz için genelde soğuk ve ruhsuz derler... Oysa ki Junhyung aşırı utangaçtır...  Bir kaç kelimeyle anlatmak gerekirse o; üretken, derin, düşünceli, başarılı ve harika biri...

Gömülü resim için kalıcı bağlantı

Bayan gruplardan da tercihim doğallık ve samimiyet abidesi ''DARA'' :)

3-) Tanıdığınız kadarıyla en iyi baba adayı olarak gösterebileceğiniz 3 erkek üye ?

Yaaaa bu soruyu çok sevdim :) Çünkü bazı idoller gerçekten baba olmak için dünyaya gelmişler .. Bu soruya ilk sırayı kesinlikle Mblaq üyesi Seungho..
Seungho'nun güven veren bir duruşu var.. Mblaq Hello Baby izlediyseniz sizinle aynı fikirdeyiz .. :)
Umarım çok tatlı bir kız babası olursun...


2. sırayı hiç kuşkusuz Lee Joon'a veririm.. Dünyanın en iyi psikopatı olabilecek oyunculuk yeteneğine sahip Joon hiç kuşkusuz harika bir baba olur... Jooniiiiieeee umarım senin kadar yakışıklı bir oğlun olur.. :) Tabi bizim Joonie'miz ilgi manyağı olduğu için aralarında kopacak kıyameti düşünemiyorum o ayrı.. :)





Bu fikrim bazılarına cinnet geçirtecek nitelikte de olsa...
 GD'yi bilemem ama bence Ji-Yong iyi bir baba olacak... 




4-) Tanıdığınız kadarıyla en iyi anne adayı olarak gösterebileceğiniz 3 kız üye ?

Hoff... :) Neden 3 neden ??? :)

İlk sırayı Park Bom 'a veriyorum.. Ben genelde sevgi dolu, sevimli gözüken insanların iyi birer ebeveyn olabileceğini düşünürüm ... ( Aman ha ! konuyu madde bağımlılığına bağlamayalım... )



Eunji'nin yaramaz bir oğlu olduğunu düşünmek istedim bir an :)



3. sırayı Suzy'e ayırıyorum... Naif bir kızın annesi olabilir değil mi ? :)



5-) Ah keşke kardeşim olsa diyebileceğiniz en sevimli kız / erkek K-Pop üyeleri ?

En sevimli mi ? hmm.. orasını bilemem ama ben bazı idolleri kardeşimmişcesine çok severim...

Bayanlardan tercihim ''DARA'dan yana .. Bir de Beast Gikwang'ı alayım yanı başıma :)


6-) En çok görmek istediğiniz K-Pop üyesi ?

Onbinlerce kez replay yapmak istediğim gün..

''Beast''

Biraz tuhaf gelebilir ama herkes bir yana Heechul bir yana benim için :) Şu dünya da kesinlikle yan yana gelmek istediğim insanlardan biri ...


Benim için keyifli bir soru-cevap mim'i oldu umarım aynı keyfi okurken almışsınızdır...


Bu güzel mim'i ilk olarak yeni blog açan pötürcüklerime yolluyorum ... Pino/Menejo 


Sonra...
Ucayduygu ve Koregünlüklerim 'le paylaşıyorum...










6 yorum :

  1. Mim için teşekkürler :) Cevaplarını keyifle okudum, en kısa zamanda cevaplayacağım :)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim tekrardan :D
    Ayyy vallaha çok güzeldi yaa :D elleerineeee sağlık :D Heenim ile ilgili düşüncene bayıldım resmen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heenim'i çok bi severim ben :))) Bende teşekkür ederim canım.

      Sil
  3. Vayyy mim çok eğlenceli, kimin blogunda görsem aynı tepkiyi veriyorum. :) Herhalde şimdiye kadar yaptığım mimler içinde en severek yazdığım olacak. :)
    Önceden de bi yorumda yazdığım gibi hangisinden iyi baba, anne olur kısmı çok güzel bence, nedense sevdiği idollerin çoluk çocuğa karıştığını hayal edince mutlu oluyor insan. :)
    Ellerine sağlık Masalcım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hoi Hoi'm.. :) Vallahi uzun zamandır gelen bir kaç mim içinde keyifle, düşüne düşüne yazdığım biraz da eğlendiğim bir mim oldu. Yazını heyecanla okumayı bekliyorummm lütfen elini çabuk tut :)

      Sil