Flying Twitter Bird Widget By Blogger Modifiye

20 Temmuz 2014 Pazar

Öldüren Şarkılar (Dikkat Yüksek Dozda Ayrılık İçerir!) Vol #1


Size de bazen olmuyor mu?.. 


Çok  hasta hissettiğiniz zaman özellikle ölüyormuşçasına üzgün hissettiğiniz zamanlar.. Ben çoğu zaman böyleyim işte.. bu gibi zamanlarda normal insanlar keyifli bir şeyler yapmaya çalışırlar ben tam tersi beni hüzne iyice boğacak şarkılar dinler hüngür hüngür de ağlarım..
İnsan ya bu kendini en iyi yine kendi bilir... Benim ki grip mikrobunu üzerinden atmak için yatak yorgan sarılı uyuyup terlemeye çalışan insanlara benziyor.. Ancak böyle ruhumu temizleyebiliyorum. Çünkü gün içerisinde aslında o kadar çok olumsuzluk gelip çarpıyor ki hem ruha hem bedene.. bazen farketmiyoruz bile neden kaygı içerisinde olduğumuzu..



Bu yazımda aslında hepimizin anlayacağı cinsten söyleyeyim ''ruha dokunan'' parçaları paylaşıcam :) O yüzden psikolojisi kaldıramayacak olanları şimdiden uyaralım :)



Gözyaşı mendillerini bağladıysak uçuşa hazır olun...



BEAST - On Rainy Days  비가 오는 날엔

Bu nasıl bir parçadır bilinmez.. Takip edenler bilirler b2uty olduğumu ama bu bambaşka birşey bi yerlerde bi şekilde ''On Rainy Days'' denk geliyorsa bilin ki Masal sevgilisinden ayrılmışçasına oturmuş ağlıyordur.. Ağlarken ki çıkan bet sesimle ettiğim eşliğe hiç girmiyorum o ayrı.. :) Bu arada Türkçe çevirisi mevcut.. okuyun ne demek istediğimi anlayacaksınız..

Neyse devam edelim biz.. Ben yine rüyalara dalmadan..


BEAST - Fiction, 비스트 - 픽션

Klibinden midir nedir ama çok etkilendiklerimdendir her ne kadar alt yapısı hareketli bir parçada olsa ..şimdi alt yazısından bi haber olmayın diye performans videosu koydum ama klibinide mutlaka izleyin...
JIN(진) _ Gone(너만 없다)
Klibi ayrı parçası ayrı... Boğazım düğüm düğüm oluyor paylaşırken bir yandan dinliyorum da :) bu post bana pek iyi gelmedi.. Bazen müzik öyle güzel anlatır ki duyguları ne yaşamanız gerekir.. ne anlamanız..


BEAST Dujun & Junhyung - I Am A Man 
윤두준, 용준형
Bazı erkekler güzel aşık olur.. böyle derin derin.. Bir adamın aşka vedası bu şarkı da..


Ali(알리) _ The Vow(서약) (Golden Rainbow(황금무지개)
Bu parçayla ilgili hissettiklerim özel.. öyle özel ki bazıları ben bile bilmek istemiyorum... Neyse her ne kadar Golden Rainbow bitmeye yakın sıkıntıdan bizi öldürse de bu Ost bir harikaydı...


Lena Park 박정현  - My Everything

Ahh Lena Park... Önceden beri bildiğim ve dinlediğim parçalardan biriydi ama kısa zaman önce Global WGM'nin bölümlerinde sıklıkla duyduk.. Bundan sonra sanırım her dinlediğimde tatlı Puff'umuzun veda gözyaşları gelecek aklımıza ...
Lena ''You are my everything'' dediği an diken diken olan tüylere selam olsun... :)



 MBLAQ 엠블랙 -  Be A Man 남자답게

Hayarım boyunca erkeklerin ayrılık sonrası yaşadığı buhrandan nefret etmişimdir.. Ha şöyle sanmayalım erkekler ayrılınca saz çalıp oynasın Masal böyle seviyor.. Tabi ki öyle değil ama .. yap yap sonra ahh gitme vah gitme erkeklerde pek samimi durmuyor sadece.. :)
 Neyse.... Mblaq bu comeback'le mükemmelliğini sabitledi .. söylemeden geçemiyeceğim :)


Eric Nam 에릭남 -  Eyes, Nose, Lips 눈, 코, 입 

En tazelerinde son zamanlar da belki de en beğendiklerimden ama orjinal versiyonundansa Eric Nam'ım Eng. versiyonu Eyes, Nose, Lips'i daha çok seviyorum.. Çünkü Masal akustik sever ! :)


Lee hi Love the way you lie 이천원 / 이하이 

Kaç kere dinledim ki ben bunu ? 10.. 100.. 1000... ? Sayısı belirsiz aslında pekte önemli değil... Sadece bir yarışma programı, sadece bir performans deyip geçmeyin.. Ben böyle dokunaklı bir performans görmedim ! Orjinalinden kat be kat daha fazla sevdim...

 '' Sadece orada duracaksın.. ve nasıl yandığımı izleyeceksin ...''
Şarkıdan hayatıma ilke edindiğim bir felsefe geçiyor...
''Yanlış doğru gibi geldiği sürece.. Savaşa devam..''



2NE1 - Come Back Home 유희열의 스케치북

Bu şarkıyı her dinlediğimde sadece tek bir duygu içimde beliriveriyor.. '' Sadece çok özlüyorum...''


MBLAQ(엠블랙) - This is War 전쟁이야

Lee Joon hiçbir zaman benim gözümde con con aşık olamayacak .. :) Klibi izlemeyipte adama hayran kalmayan ... bilemiyorum artık :) Hikayesi güzel bir klip..


49天 OST 신재 Shin Jae - 눈물이난다 眼淚流下 Tears are Falling MV (中文字幕)

Eveeeet.. Hazırsak hep birlite ruhumuzu Ruh Bekçisine teslim edebiliriz :) Ya Hu .. bu nasıl bir diziydi böyle.. Parçayı her dinleyişimde hazırlanan klibi izlemeye gerek kalmadan an'lar beynimde canlanıveriyor..
Hepbirlikte şarkıya eşlik ediyoruz.. ve sallanıyoruz :) ne zaman bu şarkıyı dinlesem aniden bedenim böyle bir tepki veriyor napabilirim :)


 Jung Il Woo 49 Days OST Puppet/Scarecrow 허수아비 


Tamam tamam kabul ediyorum adamımın harika bir sesi yok.. ama duyguyu mükemmel verebilecek bir yeteneği var evelAllah ! :) Ona ne zaman ihtiyacım olsa oturup dinliyorum.. Sanırım bu şarkıya sarılmak gibi bişey...


Hepsini bir anda tüketemeyeceğimiz kadar güzel parçalar var.. Yarı da kesip atmak yerine post'u parçalara bölüyorum... 














2 yorum :

  1. seçtiğin şarkılar çok güzelmiş masal..aralarda benim favorilerime de rastlamak güzel oldu.. :) gerçi mblaq ve beast'ı music bankle kesfetmiş olabilirim ama olsun..favori şarkılarımı onun sayesinde çoktan buldum bile ben.. :D

    bu arada tavsiye istermisin bilmiyorum ama 13 videoluk yazın izlemesi, dinlemesi ve okuması açısından biraz zor..bi okuyucun olarak tavsiyem daha az (5-6 gibi) video ekleyip yazını uzun zamana yayıp birkaç post yapman ..böylelikle hem şarkıları sindire sindire dinlemiş oluruz hemde yazını daha dikkatli okuruz.. :)

    Dipnot:bu arada yazmadığını ümit ederek mimlemiştim ben seni..
    haberin olsunn..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beast için Mubank bir çok kişinin keşfi için güzel oldu :) Tavsiye her zaman isterim ki ben bile yazarken biraz uzun olduğunu farkettim. Bundan sonra daha dikkat ederim düşüncelerin ve tavsiyelerin için teşekkür ederim her zaman isterim :)

      Sil