Flying Twitter Bird Widget By Blogger Modifiye

7 Temmuz 2014 Pazartesi

Mim # 3 Soru-Cevap


Akşam akşam onlar sordu ben cevapladım...
Öncelikle bu mim'i benimle paylaşan findiklifistiklibisiler 'e teşekkür ederim.. Umarım güzel bişeyler çıkar ortaya :)

Blog açma hikayeniz nedir?
Sawako sağolsun başımın etini yedi blog'da blog blog'da blog :) Açmayı kabul edince yardımı da etmek zorunda kaldı tabi birlikte açıverdik :)
Blogunuzun ismi nereden geliyor?
Sosyal medya nick'im Kore Masalı.. Blogumda kendimce yorumlamalar yaptığım için.. Nick'in yeterli olacağını düşünmüştüm..
Hangi mevsimi seversiniz?
En çok baharı severim..
Bu mevsim size neyi çağrıştırıyor?

Bahar nefes gibidir .. bahar heves.. bahar sakinlik, huzur .. Mutluluğun yaklaştığını hissettiren bir mevsimdir bana göre..



Kırmızı ruj mu eyeliner mı?


Eyeliner tabi ki .. Olmazsa olmazım :)

Blog yazmak size ne kazandırdı?Nefes almaya vakit kazandırdı.. Çünkü yazmak kendini daha iyi hissetmene sebep oluyor.. Tabi ki içinden geçenleri kolayca yazabilen bir insansan..
Kitap okumak mı bir şeyler yazmak mı?

Her ikisini de seçemiyor muyuz Ya Hu ? :) Ben ikisini de çok severim.. İlla seç Masal derseniz ''yazmak'' her zaman ilk tercihimdir tabi ki ..

Şiir mi, roman mı, hikaye mi?
Roman... Kahramanlarının derinliğini okudukça hayalimde gerçekleştirebildiğim bir tür ancak bende şiir arada kararlarım öyle.. benim ki pek şiir değil gerçi düz yazıyla şiir'in kardeşçe ortaya çıkışı gibi diyelim..
En çok etkilendiğin film?

Aslında uzun zamandır bu soru sorulduğunda cevabım her zaman '' Life is Beautiful '' olmuştur.. Ama izledikten sonra kesinlikle 2010 yapımı My Name is Khan izlediğim tüm filmlerin papucunu dama attı ..

Hangi tür kitap/film?
Kitap türü olarak.. kişisel gelişim kitaplarını itinayla okuyan sıkıcı tiplerdenim bende .. Film dersen.. konu olarak içine girebileceğim her filmi izlerim ama kesin çizgilerim yok bu tarz diye sadece bir afiş beni filmi izlemeye sürükleyebilir.

Öğrenci olma mı iş hayatı mı?
Öğrenci olmak... Gençliğimi geri verin modunda yaşayan 20'li yaşlarında bir genç olduğumu söylemek zor değil..
Kitap okumak mı film izlemek mi?
Kitap okumak.. Çünkü karakteri kafamda canlandırmayı daha cazip buluyorum
Klasik giyim mi spor giyim mi?
Spor giyim.. Rahatlığın olmadığı hiçbişey beni mutlu edemez
Almaktan asla vazgeçmeyeceğiniz şey?
Kahve ! :) Kahvesiz bir hayat düşünemiyorum..
En sevdiğiniz yemek?
Izgara çok severim..
En sevdiğiniz dizi?
Dün itibariyle bu soruya cevabım kesinlikle ''Gap Dong'' olacak :)
Özel yeteneğin olsa bunun ne olmasını isterdin?
Tabi ki ışınlanmak .. Sanırım nereye olduğunu söylememe gerek yok :?

Hasta olmanın en kötü yanı nedir?
Kendini değersiz hissetmeye başlamak olsa gerek..
Alınacak listen var mı?

Almak istediklerimin hayalini kuran bir insan değilimdir hatta almayacağı bişeye bakan insanlardan nefret ederim :)  ihtiyacım olduğunda maddi durumum müsaitse gider alırım.

İlk aldığın makyaj malzemesi?

Kesinlikle göz kalemiydi :)



Bende bu mim'i koregunluklerim Hoi Hoi Yoon Seulün Ütopyası 'na gönderiyorum.. Kızlar umarım yazmamışsınızdır .. Şimdiden kolay gelsin sizeeee :)

1 yorum :

  1. Öncelikle mim için teşekkür ederim Masal. :)) Geç cevapladığım için de kusura bakma ama inan kaç gündür blog değil bilgisayarı bile alamadım elime. :/
    Benimde en çok etkilendiğim film Life is Beautiful'du uzun bi süre şimdi ne sorma çünkü karar vermem çok zor. :)
    Bu filmi 2002'de okulda izlemiştik, o zamanlar daha ortaokuldaydım vay be... seneler ne çabuk geçmiş.
    Neyse tekrar teşekkür ederim ve ellerine sağlık. :))

    YanıtlaSil