Flying Twitter Bird Widget By Blogger Modifiye

26 Aralık 2013 Perşembe

Masal Prensi Hikayesi ; Jung İl Woo

Herkese Merhaba ^^


Aslında bu yazıyı derleyip toparlayıp geçen bir kaç gün içinde paylaşmış olacaktım. E sağ olsun bilgisayarımda yaşanan problem yüzünden kala kaldım... Bugün Masalın üstüne düşen görev sizlere Jung İl Woo'yu tanıtmak olacak :) Aslında bir çoğunuz dizilerden tanıyor ve seviyorsunuz ama hiç kendim gibi çılgınına rastlamadım, rastlasaydım da baya bozulurdum gerçi ... Genel bilgiler vererek başlıyorum tanıtıma ...



Adı: 정일우 / Jung Il Woo ActorJungilwoo
Uzmanlık Alanı: Aktör ve manken
Doğum günü: 1987-09-09
Boyu: 183cm
Kilosu: 63kg
Burcu: Başak
Kan Grubu: 0

Okuduğu Üniversite: HanYang ÜniversitesiHobileri: İnternette takılmak, film izlemek, müzik dinlemek, yüzmek
Ailesi: Anne, baba, abla
Yakın Arkadaşları: Lee Min Ho ve Kim Bum
Favori Artisti: 
Jun Ji Hyun ve 2NE1
Şirketi: 
Soop Entertainment

Bu pek gereksiz bilgilerden sonra gelelim asıl meseleye... Biz Jung İl Woo'yu hangi projelerde? , kim olarak gördük ?


Unstoppable High Kick  거침없이 하이킥 (MBC 2006)



İlk olarak Jung il Woo'nun bıldırcın olduğu zamanlarda  Unstoppable High Kick  dizisinde- Lee Yoon Ho olarak tanıdık paşamı :) Lee Yoon Ho motosikletlere olan düşkünlüğüyle ve kavgaları kazanmasını sağlayan “high kick” ile ünlü, okulun kıdemli kötü çocuğudur. Benimki de ne kötü çocuktur ya ! :) ama rolünün hakkını vererek bu yargıları ortadan kaldırıyo o ayrı ... Dizi Aile-Komedi-Romantik Tür'de.  İzlerseniz pişman olmayacağınız türde keyifli bir dizi.





My Love - Ji Woo (2007)


Eğer izlemek istediğiniz bir aşk filmiyse kesinlikle önerimdir... Bir kaç aşk hikayesini içinde barındıran filmde en çok sevdiğim bölüm eski sevgilisini görmek için Kore'ye dönen bir adamın konusundan çok etkilenmiştim aynı zaman adam Hug-Me gönüllülerininde bir üyesi...



The Secret of Keu Keu Island  

(MBC 2008, cameo, 1. bölüm)


Bir şirkette 10 çalışan, şirket yolculuğu yaparlarken denizde meydana gelen bir kaza sonucu Gizli Coocoo Adası'na doğru sürüklenirler.  Dizide bu kaza sonrasında çalışanların yaşadıkları anlatılıyo. Jung il Woo 1.bölümde konuk oyuncu olarak  Lee Yoon Ho karakteriyle karşımıza çıkıyor.





The Return of Iljimae (MBC 2008)


Ahh ahh ne güzeldi o zamanlar ... Jung İl Woo bu diziyle oyunculuk yeteneğini tam anlamıyla ekranlara ispat etmiştir. Dizinin konusu ise b
abası tarafindan terk edilen ve bir Çinli ailenin evlatlığı olarak büyüyen Iljimae adaletsizliklere karşı halkla birlik olup savaşır. Kore'ye dönüşünde ise gerçek ailesini bulur,hikaye başlar ...


My Fair Lady (KBS2,2009)



Take Care of the Young Lady 


Ahh.. İl Woo'm bu dizide 2.adam :) ama tekrar görünce hatırladım da ben bu diziyi izlerken pek bir keyif aldım... Şehrin  büyük şirketlerinden biri olan Kang-san Grup’un tek varisi  Kang Hye Na hizmetçiler ve kahyalar arasında lüks bir hayata sahiptir. Ailesini uçak kazasında kaybeden Hye-na büyükbabası ile yaşamaktadır. Hye-na hayatta sadece kendi istediklerinin olması gerektiğini düşünen bencil bir karakterdir. Bir gün Dong-chan’la karşılaşır. Dong-chan, Hye-na’ya kamu hizmeti cezası verip onu kaçırır. Başı tefecilerle dertte olan Dong-chan nın onlardan kurtulmak için bir miktar paraya ihtiyacı vardır. Hye-na büyükbabası ile anlaşma yapan Dong-chan baş kahya olarak işe başlar. Bu fikri hiç beğenmeyen Hye-na Dong-chan’ı kovmak için elinden geleni yapar fakat başarılı olmaz…


49 Days / 49일 / 2011

Şu diziyi izleyip yanındakilerin sevgisini sorgulamayan olmamıştır herhalde ? 
Bir damla gözyaşını gerçekten akıtabilir misiniz ? Ya bugüne kadar sevenleriniz tarafından gerçekten sevilmemişseniz? Etrafa sürekli pozitif enerji saçan bir kadının mutlaka çevresinde bir çok dostu arkadaşı vardır ama her dost arkadaş sizi gerçekten seven midir ? Genç kadın nişanlısıyla evlilik planları yaparken bir trafik kazası geçirir veee Ruh bekçimizle tanışır. Ruh bekçisi dünyaya dönmesi için ona bir şart koşar 49 gün içerisinde bu kadın onu gerçekten sevdiği için gözyaşlarını döken 3 kişiyi bulabilecek midir? Öte yandan Ruh bekçimizinde harika bir hikayesi var.. Tamamlayamadığı... Bir çok kişinin Jung il Woo'yla tanıştığı bir dizi olduğu için en sevdiklerimdendir ama dizi konusu itibariyle de gerçekten birçok kişinin kalbine dokunmuştur... Bugüne kadar birçok dizi izledik tabi ki hüzünlendiklerim olmuştur ama 49 Days'in kalbimdeki yeri bambaşka... İzlemeyen en acilinden izlemeli .


Telefonunuzun melodisinin böyle olmasını ister miydiniz ? Çevirisini hatırlayanlar bilirler ^^ Uzuuun bir süre telefonumun melodisi oldu sonra baktım derdimi anlatamıyorum kimseye maalesef değiştirmek zorunda kaldım :)



10 parmağında 10 marifet İL Woo 49 Days Ost'larından birini seslendirmiş ... Bu parçayı her dinlediğimde içimden bişeyler kopup gidiyor... Şarkı harika, söyleyen kelimelerle anlatamam ama  her dinlediğimde dizi Ruh bekçisinin yaptığı kaza aklıma geliyor ve...



Flower Boy Ramyun Shop  (tvN, 2011)


Bir yanda karizmatiklikten kafamızı dağlara taşlara vurduran Cha Chi Soodiğer yandan ramen prensesi Eun Bi ... Çoğu kişi izlemiştir Ramyun Shop'u özellikle ''Flower Boy'' dizilerinin içinde bence en iyisi çünkü içinde Jung İl Woo var diye de torpil geçiyor olabilirim tabi. Napalım projede Jung İl Woo olunca tarafsızlığım toprağını kazıp içine gömülüyor :)





Buarada dizinin ostlarından birinide Paşam seslendirmiştir... Hep kalbinin bir köşesinde müzik olduğunu biliyorum ... 49 Days'deki performansından sonra bu da fena olmamış değil mi ?



High Kick 3: The Revenge of the Short Legged -  (MBC, 2011)


Jung Il Woo (Konuk oyuncu, 40. bölüm) Dizinin bu versiyonunu izlemesemde İl Woo olduğu için bu bölümü izlemiştim... Sarılam öyle sarılma !!! :(






The Moon That Embraces The Sun - (MBC, 2012)


The Moon Embrasing The Sun" adlı tarihi dizi Kral Lee Hwon ve Wol (Han Ga-In) isimli bir bayan şamanın aşk hikayesini anlatıyor.

Golden Rainbow 2013

Kan bağı olmasa da birbirine kalpten bağlı 7 yetimin hikayesini anlatıyor... Dizi hala yayında ve şuan da 16.bölüme kadar yayınlandı bu yüzden biraz detaylı inceleyelim. 12. bölüme kadar çocukluk hikayelerinin anlatıldığı dizinin başrolünde Jung İl Woo ve UEE bulunuyor... 12. bölüm sonra çocukların yetişkin yaşantıları anlatılmaya başlıyor. Dizinin 50 bölüm olması bekleniyor. Çoğu insan yada çoğu Jung İl Woo fanı diziyi İl Woo'nun dahil olduğu bölümden itibaren izlemeye başladı. Bence 1. bölümden itibaren insanı kavrayan güzel bir hikayesi var... Böyle bir hikayeye ortadan başlamak cinayet gibi bir şey :) Mutlaka eklemek isterim oyunculuklar baştan sona kadar herkesin harika...  Yeni başlayanlar yada başlayacaklar olan için tavsiyem 1. bölümden başlamanız... Dizinin benim en çok kalbime dokunan yeri kuşkusuz her şeyini evlatlıklarına adamış bir baba yüreği .... Bu arada Jung il Woo'nun bu diziyle oyunculuk kariyerinde tavan yaptığını görebilirsiniz. Dizi ne kadar Dram olsa da yakışıklı savcımız bizi keyiflendiriyor. Bakalım ilerleyen bölümlerde neler izleyeceğiz ama benim izleyeceklerimden pek memnun olmayacağım kesin sebebi tabi ki de yaşanacak dolu dizgin bir aşk hikayesi....







Beni takip edip tanıyanlar bu fotoğraflardan sonra çığırımdan çıktığımı bilirler UEE'ye savaş açtım resmen :) Daha fazlasını görmeye dayanabilir miyim ilerleyen bölümlerde görücez bakalım :)







Bu arada çocuk oyunculardan kesinlikle rollerinin hakkını verdiler hepsi harikaydı....


Yine her dizide olduğu gibi mükemmel bir girişle , tüm karizmasıyla giriş yaptı Paşam...




Bazı Reklam, Program vs. Çalışmaları














Golden Rainbow Fotoğraf Çekiminden Kareler;











Masal'ın Kalp Kırıntıları ;


Çoğu zaman Masaljiw adresimden yazdıklarımı görüyorsunuzdur... Her ne kadar şakaya vursak da asla bir beklentim olmadan sadece içimden gelenleri yazıyorum ona ^^ Kimi zaman
 gördüklerim karşısında kayıtsız kalamıyor söyleniyorum kimi zaman sevgimi ifade ediyorum ama bazen aşırı tepki veren fanlar olsa da ben yazmaya devam edeceğim. Bir gün cevap verir yada vermez bilmiyorum ama ben bu adamı görmeyi çok seviyorum ! :) Ben bu adamın oyunculuğunu çok beğeniyorum,ben bu adamın tarzını ,duruşunu çok seviyorum. Yazdıklarımın yanlış anlaşılması, nefret edilmesi gibi kaygılarım yok ... Bu adamın bir hikayesi var ve ben o hikayeyi çok seviyorum... Umarım hiç tanımayanlara bir yol , tanıyanlara hatırlatma olmuştur yazım. Daha fazla tanıyanı , daha fazla seveni olucak inşallah buna sebep olduğum biri olursa mutlaka benimle paylaşsın ! : )


Nereden ulaşabiliriz ? Nereden takip edebiliriz ? 





Tabi ki ilk olarak kişisel hesabımdan ; Masaljiw ^^

Sonra...



7 yorum :

  1. Faydalı bir yazı olmuş ve okurken fark ettim ki izlemediğim dizileri varmış en kısa sürede izlenecekler ;) Son olarak ben inanıyorum Masal bir gün sana bir "Hi!"diyecek :)

    YanıtlaSil
  2. Ben artık bi Hi ! 'dan fazlasını beklemeye başlayacağım... Çok birikmeye başladı baksana yaz yaz... gittiği yere kadar :) Benim sevmem bi kenara İl Woo muhteşem bi oyuncu şu zamana kadar hangi karaktere girdiyse hakkını verdi o yüzden izlemediklerini sıraya koymalısın :)

    YanıtlaSil
  3. Selam Masal yine ben. :)) Her şeye yorum yaparım demiştim değil mi? :)
    Neyse senin gözünden Jung II Woo'yu okumak güzeldi. Ben ilk defa 49 Days'te izlemiştim, zaten çoğu insanın bu diziyle onu tanıdığını düşünüyorum. Ve herkes gibi karakterine bayılmıştım. Ama o dizide bi sahne var ki... Aklıma geldikçe içim burkuluyor. Tahmin edebileceğin gibi o motosikletli sahne. :(( En çok etkilendiğim sahnedir dizide, belkide K-Drama'lar içinde bile beni en çok etkileyen sahnelerden biridir. Bu sahnede yanlış hatırlamıyorsam ShinJae - Tears Are Falling OST'si çalıyordu, bu şarkıyı dinlerken bile çok hüzünlenirim. II Woo'nun söylediği şarkı da çok güzel ama benim favori OST parçam buydu 49 Days'te.
    Take Care of the Young Lady'e gelirsek. Zaten başından beri diğer kızla olmasını istiyodum. :) Ortalarda haline üzülsem de sonunda mutlu olmasına sevinmiştim.
    The Moon That Embraces Sun... Benim izlediğim dizileri içindeki en zor karakteriydi bence ama mükemmel oynamıştı. Belki de bu diziyle oyunculuğuna hayran kaldım ben. Acısını kalbine gömüp, etrafına gülücükler saçan ve hüznünü gözlerinde saklayan bir karakteri mükemmel bir şekilde canlandırmıştı. Ah o bakışları yok muydu... :(
    Neyse çenem düştü fark ettim ve susuyorum. :)
    Ellerine sağlık yazı için ve kimseye aldırış etmeden sev çünkü çok güzel seviyosun bence. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımın içi sen herşeye yorum yap ben yazdığın herşeyi keyifle teker teker okurum çokta mutlu oluyorum :) 49 Days hayatımda izlediğim vede izleyebileceğim en harika dizilerden biriydi... Bahsettiğin sahnede hıçkıra hıçkıra ağlamıştım.. ve hala arada Ost'u youtube'da dinlerken videoyu görmemeye çalışıyorum... Ağzından gelen kan... hala gözümde kalan canımı acıtan bir sahne... Bu söze bayıldım -> ''kimseye aldırış etmeden sev Çok güzel seviyosun bence'' teşekkür ederim gerçekten bu fan olmaktan daha daha farklı bi duygu sanırım :)

      Sil
  4. Bu arda Flower Boy Ramyun Shop'ı izlemedim ama Il Woo'nun seslendirdiği parçayı rastgele gezerken dinlemiştim ve beğenirim. :))

    YanıtlaSil
  5. Canın çok sıkıldığında keyifsiz olduğun bir günde açıp izlemeye başladı bu diziyi gökkuşağına benzetiyorum ben :)

    YanıtlaSil
  6. Çooook kapsamlı olmuş gerçekten :D Eline sağlık ^-^

    YanıtlaSil