Flying Twitter Bird Widget By Blogger Modifiye

20 Temmuz 2014 Pazar

Öldüren Şarkılar (Dikkat Yüksek Dozda Ayrılık İçerir!) Vol #2


Güzel bir seri yakaladığımı düşünüyorum.. Çünkü herzaman twitter'dan radyo yayını gibi o an dinlediğim parçaları hünharca paylaşır herkesi ya hüzne ya neşeye boğarım.. Hepsini bir araya toplayıp duygularınızı toplu sömürmek istedim...


Devam edelim o zaman yazımızın 2.bölümüyle... :)





T-Ara with Davichi - We were in love



GDragon - That XX 

Bu da nerden çıktı diye düşünenlere tavsiyem sözlere dikkat etmeleridir... GD'yi anlamak gibi birşey..




Lee Hong Ki - Words I Couldn't Say (아직 하지 못한 말) 

Ost'lar her zaman buram buram aşk kokar ya zaten.. Bu başka.. bambaşka çünkü bunda Hong ki'nin mükemmel sesi var.. Dinlemeyeli uzun olmuş fazla mı özlemiş miyim ne ? :)


Seo in guk(서인국) _ No matter what(겁도 없이)
(Master`s sun(주군의 태양)


Öldüren Ost'larla devam ediyoruz efendim...


Lyn 별에서 온 그대 My Destiny My love from another star - OST

Sizde özlediniz değil mi görünce ? .. Ben çok özledim..


Suzy (Miss A) - Don't Forget Me (나를 잊지말아요) 

Gu Family Book...


Hyolin(효린) (Sistar) _ Crazy of you(미치게 만들어)
(Master`s sun(주군의 태양)


GUMMY (거미) - AS A MAN (남자라서) 

Biraz eskilere gidersek.. Çok sevdiklerimden biri karşıma çıktı listeyi hazırlarken...  Gerçi pek eski değil ama sürekli şarkı ürediği için geçmiş gibi gelmesi olası.. Klibi de pek bi severim :)


FTISLAND "I CONFESS 고백합니다 

O kadar bunalımdan sonra biraz yaralarımıza ilaç olmasın mı ? ... Micky'le milli marşımız ilan ettik biz bu parçayı ama .. nasıl tatlı,nasıl duygulu bir alt yapıdır o öyle..



Lim Kim - You Don't Even Know 

Beni bu parçayla tanıştıran sizin @SiyahKimchi'niz benim pitonem :) Şimdi tam'da eskilerden konuşurken bu parçaya denk gelmek .. asıl anlatmak istediğimi yaşamama sebep oldu.. Bilmediğim, duymadığım, görmediğim biri var ve ben onu çok özlüyorum...


Beast - Black Paradise

IRIS II 'nin OST'larından.. Sahilde oturmanın büyük karı olarak günlerce sadece denizi izleyip dinlediğim günleri özledim birden...


HuH Gak 허각 hello

Huh Gak'ın ost'uma uygun bir çok parçasını bulabilirim.. Adam çünkü bunun için var.. Kalp ağlatmak için... Sözlerini anlamadığınız şarkılarda bazen duygu yüklenmesi yaşar hüngür hüngür ağlarsınız ya işte Huh Gak bunun için var..

Son darbeye yakışır bir paylaşım olduysa da sakın siz yeter Masal demeyin ? :)


Ali - Hurt (Rooftop Prince OST) 

Bu nasıl güzel bir diziydi.. Bu nasıl bir şarkı... Bence bir ost kesinlikle zamanın hangi bölümünde dinlenirse dinlensin diziden en can alıcı noktaları insanın beyninden bir film şeridi gibi geçiriyorsa başarılıdır...

Hey bunalımda mıyız ? Amacım asla bu değildi biliyorsunuz değil mi ? :) Şaka şaka tam da buydu aslında .. Söz ağlayan zırlayan varsa masraflarını ben karşılar böğrüme yaslar gerekirse ortak olur ağlarım.. Filmlerde olur ya hani kız mektup yazarken ağlar, mürekkep lekesi olur sayfalar.. Maalesef ki teknoloji geldi mertlik bozuldu.. ben ağlayayım da kısa devre mi yapsın durduk yere pc ? Umarım sevdiğiniz bir konu olmuştur .. Lakin ben yazarken oldukça duygu patlaması yaşadım 1-2 derken mutlaka 3-4'te gelecek çünkü ne bizim Ost'lar biter ne Masal'ın bunalım şarkıları...









1 yorum :